» Sjukdom och grillning

Hej fina du
 
Helgen passerade förbi fort och vi började veckan på bästa sätt med underbart sällskap.
Vi har varit ute mycket, varav hela dagen igår.
Theo är tyvärr fortfarande dålig så honom har jag varit på vårdcentralen med båda igår och idag.
Hostan han har liknar krupp men kan även vara förkylnings astma. Så nu kör vi på mollipect, lepheton och desontol.. kul... njaaa... funkar det njaaa... 
 
Jag kommer bjuda på lite bilder från igår då vi var ute hela dagen och grilla korv till lunch och fikade i solen ;D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En härlig dag med Oliver, Jennie och barnen och Mamma och Josefine :)
Och Oskar KAN cykla nu!! Han behöver hjälp med starten och man får vara beredd men det kommer mer och mer och snart cyklar han själv överallt! Så stolt att det kom några tårar ;D ♥
 
Idag var det som sagt ett nytt besök på vc annars har vi bara varit hemma, även Oskar.. han vägra släppa taget om mig imorse och grät högt inne på förskolan :( MEN imorgon ska han gå.
Theo får vi se hur det blir, men imorgon blir han hemma. Hör nu hur han hostar för fullt från och till. Har lagt honom i "sommarvagngen" så han sitter upp nu och sover. Lättare för andningsvägarna eller hur man nu uttrycker det :)
Hoppas på en lunare och betydligt lättare natt.
Nu ska jag lägga mig och läsa :D Har lånat en helt fantastisk bokserie av Jennie, Sagan om Isfolket.
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback