» Dags igen...

Hej fina du 

Det blev ingen jobb dag istället fick jag vara hemma och ja precis.. vabba!! Denna gång är det Oskar som är "den sjuka".
Han har hostat som sjutton nu Sen i lördags och inatt hosta stackarn tills han kräktes. Så idag fick det bli en sväng till vc för att få lite tips och råd. Fick med oss ventoline och betapred tabletter hem. Han fick första dosen runt 18 tiden ikväll och hittills har det varit lugnt... Istället är det nu Theo som hostar så han vaknar från och till :(

Annars har det varit lugnt hemma. Mamma och Josefine var här ett tag, mamma kom och passade Theo när jag var till vc med Oskar. 
Josefine kom strax efter att vi kom hem :) 

Nu ska jag försöka sova så gott jag kan. 

Kärlek ♡ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback