» plantering

Segt så segt.. har inte haft någon ork till bloggen. Jobbet och barnen har tagit all min tid.. på kvällarna slår jag av allt och sitter i soffan eller ligger i sängen. Sen upp jobba och göra om allt igen...men..
Jag älskar mitt liv och mitt jobb men dom senaste dagarna har jag haft en svacka. Nu börjar jag bli mig själv och nu ska bloggen prioriteras :) 

Idag blev det en förmiddag med lek och bus innan jag och Oskar åkte iväg på lite ärenden :) 
Det blev en tur till öob där en hink införskaffades (sen lite annat smått och gott)  och så vidare till blomsterlandet där vi köpte jord. Varför? Jo för Oskar har planterat en tomatplanta på förskolan som nu behövdes planteras om :)



Resten av dagen har  idag som vanligt städat och plockat så det är fint när vi kommer hem imorgon från jobb och förskola.

Nu ska jag fixa kvällsmat till Oskar sen lägga mig i ett varmt och välförtjänt bad

Kärlek ♡ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback