» Otroligt besök

Hej du 

Ytterligare en vabbdag har passerat men imorgon är det återigen dags för förskolan. Båda barnen hostar fortfarande mycket men det är ändå fart i dom så vi testar. Går det inte så går det inte.

Idag fick det bli en lugn förmiddag, jag passade på att rensa i skåpen hemma och även plocka lite. Med båda barnen hemma hela dagarna så är KAOS hemma. Leksaker överallt högt och lågt, kläder överallt osv

Efter lunch gick vi ut en sväng och åkte spark cykel samt gungade. 





Vi fick gå in efter ett tag då Oskar bröt ihop totalt, sen inne sa han att det var för att han var trött och inte fått sova :/ men efter 10 min hoppade han återigen i soffan och busade med Theo :/ 

Sen måste jag bara berätta om en ganska sjuk/rolig grej. Skulle ta kort på maten som stod i ugnen sen när jag skulle titta på bilden såg jag detta 


En alien som ville smaka på min mat? ;)
Haha hur sjukt ser det inte ut!
Maten var iaf God så jag hoppas att han/hon också tyckte det ;)

Kärlek ♡ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback