» ett litet

3 jobb dagar är över och på ett sätt känns det helt ok för jag har så himla ont i halsen och rösten försvinner ibland. Men samtidigt så känns det segt för jag vill jobba mera.. Äsch det är snart måndag igen ;) 

Barnen har haft bra dagar på förskolan, Theo trivs mer och mer så pedagogerna har sagt att dom ser en helt annan Theo om dagarna :) 

Nu tänker jag gosa ner mig i sängen och sova. Sjukt trött tjej. 

Kärlek ♡ 


farmor
09 Maj, 2015 - 22:39

Hoppas barnen klarar av att gå till förskolan och att du inte blir sjuk. Har varit lite krasslig jag också precis som Oskar hostar jag sjukt mycket. Har inte velat gå och hälsa på fast jag längtar jättemycket efter barnen. Kommer o hälsar på när vi alla mår bättre o vi kan vara ute o leka. Hälsa gullungarna o min stora gullunge så klart. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback