» Kalas och lära sig cykla

Hej fina du
 
Vilken helg det har varit. Att jobba i fredags gick hur bra som helst, det var så kul att träffa personalen och barnen igen. En del barn som gick sist jag jobba hade slutat, inte så konstigt eftersom det var 1 1/2 år sen :)
Men dagen gick fort och jag hade det super skoj :)
 
Efter jobbet så skyndade jag mig till förskolan där Henke väntade så vi kunde hämta barnen tillsammans sen blev det en sväng till Biltema så vi kunde köpa Oskars present. Av oss, mamma och pappa har Oskar nämligen fått en cykel i 5års present :)
 
Lördagen blev lugn och mysig. På kvällen kom Larsson och Körberg hit och titta på hockey till Oskars glädje :) Han var rätt så uppe i varv och ville knappt somna :)
 
Igår så körde vi på ett litet tidigt födelsedags firande av Oskar :) Mamma, pappa, Josefine, Marika, Anna, Niklas och Hampus kom hit och fikade och gratta prinsen i förskott.
Han var så uppe i varv att istället för att hälsa på alla som kom så ryckte han tag i paketen och öppna dom fortare än kvickt :)
Oskar fick bilar, svärd, tatueringar, ett gosedjur som kan lysa och flygplan.
En nöjd och glad kille :)
 
 
 
<a
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tyvärr slutade gårdagen inte lite roligt då Theo blev sjuk.. feber.. och den har hållit i sig från igår kväll och hela dagen idag. Den ligger runt 38.5 hela tiden förutom vid 16 tiden idag då den låg på 39.
Så idag blev det ingen förskola för Theo, istället fick han vara hemma och mysa med mig och Oskar.
Gick och handla lite, mötte mamma som följde med oss hem. Sen ut en liten stund och testa den nya cykeln, samt gunga och leka lite i sanden.
Där och då hade Theo en bra stund, humöret var på topp och han gick runt och skrattade :) Men så kom vi in och efter en stund var han varm som bara den och feber..
 
 
 
Det var svårt att cykla och hålla balansen, men vi ska träna träna och återigen träna varje dag tills Oskar lärt sig :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu sover dom små liven och jag ska ta och tvätta bort sminket och lägga mig jag också. Imorgon fyller min prins 5år och jag kan inte förstå hur fort tiden går! Skrämmer mig verkligen att det går så fort som det gör.. Mammas älskling..
Imorgon ska han iaf få vakna till sång och frukost på sängen :D
 
Kärlek ♥


viktoria
03 Mars, 2015 - 20:38

Grattis på din födelsedag fina Oskar vi ser att du haft det riktigt bra hittills. Vi pratar om dig och vi saknar dig. Nova går runt och längtar tills hon får ge dig paketet hon köpt och valt alldeles själv :) trist att Theo är sjuk, han piggnar snart på sig :) kul att du kommit igång med jobb och att du trivs :) vi hör av oss när vi är hemma, alla hälsar så gott många kramar <3

Anonym
03 Mars, 2015 - 20:38

Grattis på din födelsedag fina Oskar vi ser att du haft det riktigt bra hittills. Vi pratar om dig och vi saknar dig. Nova går runt och längtar tills hon får ge dig paketet hon köpt och valt alldeles själv :) trist att Theo är sjuk, han piggnar snart på sig :) kul att du kommit igång med jobb och att du trivs :) vi hör av oss när vi är hemma, alla hälsar så gott många kramar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback