» Jobbiga stunder

Hej fina du

Sitter just nu med en sovande Theo i famnen, orkar inte med dessa jobbiga perioder.. Han vaknar flera gånger varje kväll  och varje gång gråter han hysteriskt och är otröstlig fram tills han lugnar sig i min eller Henke famn. Det börjar bli ganska jobbigt och idag har både jag och Henke varit som två x.

Idag var det dags för bollkul och idag åkte hela familjen för att titta på och Hejja :)


Efter bollkul åkte vi förbi IcaMaxi och handla lite sen hem för en lugn eftermiddag. Oskar tyckte för en gångs skull att det har kul att handla, för på maxi finns det kundvagnar med bilar.


 Jag och Henke har sovit middag och nu kan ingen av oss sova, men jag ska inte sopa det under mattan, jag börjar bli trött. 
Imorgon blir det en dag full av händelser men det återkommer jag om imorgon :)

Kärlek ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback