» Snart dags

Känns som att dagarna springer iväg. Snart börjar Oskar på dagis igen, nu på onsdag för att vara exakt, och om bara en vecka börjar inskolningen för Theo.
Ska passa på att njuta ordentligt av den lediga tiden med mina hjärtan :)

Idag blev det en mysig förmiddag hemma och jag hade morgonrocken på mig fram till lunch, såååå skönt :)
 Sen tog vi oss en promenad och köpte en present till lilla Louie som har fyllt år. Ska dit imorgon och fira honom :)
 
Vi våldgästade mamma och pappa en stund idag också. Stackarna ;) 
Sen hem och busa innan läggdags. 





För en gångs skull så ligger jag redan i sängen. Dom senaste dagarna har jag varit vaken till tolv. Ska försöka vända lite på kvälls rytmen lite. 
Men först läsa några rader ;) 

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback