» isbana och dag 2

Hej fina du 

Jisses vad halt det har varit ute! Imorse när vi gick till dagis satte jag båda barnen i vagnen. Isbana delux var det. 

Andra dagen på förskolan gick även den bra. Theo kom lagom till fruktstund och sen blev det lek i en timme. Han blev ledsen en gång, ramlade lite, och då var det bara mamma som kunde trösta :) Annars lekte han med bilar och en docka :) 




Oskars första dag efter jullovet gick också bra. Han blev ledsen vid ett tillfälle då han började blöda näsblod men det gick över fort :) 

Eftermiddagen spenderades med bus och lek i massor :) Jag har varit en levande klätterställning då barnen har klättrat konstant på mig :) Haha men vi har ju haft super kul och skrattat en hel del :)

Nu ska jag släcka lampan och sova lite.

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback