» Ett år äldre

Jaha då är man ytterligare ett år äldre.. 28 år.. känns lite hemskt att säga det högt..28 låter så gammalt på något sätt. Närmare 30.. 
Haha ja jag har åldersnojja. 

Men okej det går inte att ändra på åldern så det är bara att gilla läget ;)

Det blev en underbar eftermiddag med kalas. Mamma, pappa, Josefine, svärmor, svärfar, Marika, Moster Anna, Oliver och Jari, Hampus och Kajsa och så farmor var alla här och firade mig :) Mycket fina saker  fick jag också (så bortskämd så) orkidéer, ljuslyktor, hudvårds set, present kort och mera blommor :) Så fint och jag är SÅ tacksam för att jag har alla underbara människor runt omkring mig.

Och inte minst min alldels egna lilla familj :) En massa kramar och pussar har jag fått. Och en mindre kamera :) Jag är så lycklig och som sagt otroligt tacksam :) 

Tack alla som kom idag och gjorde denna dag så fantastisk ♡


Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback