» Bara för att

Hej fina du

Igår blev det en förmiddag på badhuset. Oskar badade länge och mycket :) Han vill inte blöta håret men vad gör det, huvudsaken är att han hade det roligt :) Han tjatar redan om att vi ska dit igen.
Theo var lite skeptisk till en början men även han skrattade och åkte rutschkana ner i vattnet  :)

Efter bad åkte vi hem och jag satte igång med att ta bort julen. Älskar julen och allt som hör till men jisses vad skönt ändå att allt är borta nu :) Större lek yta känns det som :)

Idag blev det en promenad upp på stan med mamma och pappa. Skulle egentligen fixa min telefon men smart som jag är så glömde jag kvittot hemma. Men men hade ändå lite andra ärenden så det gjorde inte så mycket.
På väg tillbaka stannade vi och matade fåglarna 

Resten av dagen spenderades hemma hos mamma och pappa innan vi tog oss hemåt, nattade Theo och mys med Oskar :) Jag har precis sett Die hard 2 och nu hör jag verkligen hur John Blund kallar på mig.. sjukt trött. 

Godnatt 

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback