» Är det verkligen redan dags?

Godmorgon fina du

Om 1timme och 23 minuter är det dags att skola in Theo på förskolan. Hallå vart tog tiden vägen? Det kan inte redan vara dags känns det som, men jo it's time. 
Det känns både bra och jobbigt. Bra för att jag vet att han kommer få det roligt och utvecklas mer. Leka med andra barn och en helt ny miljö.
Dåligt för att det känns som att han fortfarande är min lilla bebis. För liten för att vara ifrån sin mamma. Hur ska han klara sig utan mig och hur kommer han att reagera den dagen jag lämnar honom där ensam? Han kommer ju bli jätte ledsen :(

Jag vet ju samtidigt att det blir bra tillslut. Han kommer ha super roligt och tårarna kommer sluta rinna och skratten kommer komma istället. Men tiden innan dess kommer vara jobbig, och jag är beredd på det. 

Oskars inskolning när han började på förskolan var jobbig den också, men sen blev det bättre och nu älskar han förskolan :) 

Jag får vara tacksam att det är en bra personal och jag känner dom sen tidigare så jag vet att jag lämnar honom i trygga famnar :) 

Nu ska vi börja göra oss iordning :) Vi har precis ätit frukost och går fortfarande omkring i pyjamas, passar på att mysa så länge det bara går!



Kärlek ♥ 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback