» snöhög, kusiner och smoothie

Hej fina du ♡ 

Som vanligt så är jag vaken, kan inte av någon anledning koppla av. Somnar inte förens 00 nu förtiden och sen upp kl 7. 

Två dagar har gått denna vecka och inskolningen har varit piss. Theo vill inte alls släppa taget om mig, gråter och klamrar sig fast, och då är jag  ändå med hela tiden. Idag lekte han solo sista halvtimmen men då satt jag precis bredvid honom.

Oskar får gå lite inskolnings tider denna vecka, vilket gör att det är korta dagar men varje dag. Än så länge har det ju gått bra :) 

Efter att vi lämnat förskolan idag och innan vi gick in så stannade vi till så Oskar fick klättra i stora snöhögen. Theo satt i vagnen och titta på samtidigt som han skratta åt Oskar. Jag stod och frös samtidigt som jag försökte få in oskar för jag behövde kissa haha.




Vi har haft besök idag också :) Oliver och Hampus kom hit och lekte med oss.
Super roligt och Oskar skratta högt och länge flera gånger :) Världens finaste kusiner ♡♡ Känns så otroligt fantastiskt att mina barn älskar mina kusiner och vice versa :) 


Vad har vi mer hunnit med?? Storhandling och så har jag och Henke druckit en varsin grön smoothie. Ja du läste rätt.. grön..


Avokado, spenat blad, ingefära, citron, linfrön, banan och vatten.
Inte alls äckligt men definitivt inte super gott heller. Men det ska vara super nyttigt och mota bort förkylningen i kroppen  (säger Henke) så vi testa och nu ska vi tydligen dricka detta varje dag.. haha njaa jag vette fan alltså..
Om du vill testa så säg till så blandar jag ihop ett glas åt dig ;)

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback