» Mellanmål och nagellack

Som vanligt vaken.. trots att jag la mig strax efter kl 21. 
Typiskt mig men jaja vila kan jag göra i helgen när Henke kan ta barnen ;)

Inskolningen idag gick precis som de förgående. Ledsen och lämnar inte min famn. En liten stund lekte han och sprang runt men han håller stenkoll på vart jag befinner mig.



Oskar ville stanna till kl 14 idag för han hade så kul, jag fick  hämta en kille som inte alls ville hem :) Men med övertalning och löfte om ett mysig mellanmål så gick det bra :) Så när barnen lekte fixade jag detta till mellis :)


OCH  idag känner jag att jag kan skryta lite för jag lyckades grymt bra med dagens middag, pannbiff och potatis. Grabbarna åt så det fanns inget kvar på tallrikarna :D 


Bus Theo har hunnit med att få upp en flaska med nagellack  (klant jag som glömde den på bordet) vilket resulterade i rosa färg på köksbordet, stol och golv..
Skrubba med aceton så jag mådde illa av ångorna men färgen gick bort tacka fan för det!!
Ska aldrig mer glömma nagellack framme.

Nu ska jag släcka lampan och försöka sova. En dag imorgon också ;)

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback