» lik far sin

Idag känner jag att det har varit en produktiv dag :) 
Efter lämning på förskolan och inskolnings samtal  (varav det bara sa bra saker) så cyklade jag upp på stan i motvind. 
Skrev in mig på arbetsförmedlingen så nu ska jag bara ringa lite samtal och hoppas på det bästa. 
På vägen hem stannade jag till vid clas ohlson och köpte glödlampor då alla lampor i våran kökslampa slocknade en efter en. 
Hem få i mig lunch för att sen hämta hem båda barnen kl 14 :)
Theo fick nämligen sova på förskolan idag då han ska vara ledig imorgon,
Inte så kul med tanke på att han och jag ska till bvc, vägas mätas och sprutor :(

Hemma satte jag igång att plocka undan (såg ut som ett bomb nedslag) men seeen blev det lugnt :)
 
Oskar har suttit vid Henkes dator och spelat och jaa det är verkligen en liten mini henke ;) ♡


Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback