» kalas, bollkul och mycket mer

Hej hej 

Helgen har gått fort, för fort. Imorgon börjar Henke att jobba igen och jag får köra på lite mer inskolning för Theo. En vecka ifrån förskolan men imorgon blir det en kort stund och både jag och Oskar kommer vara med hela tiden :)

Vad har vi gjort i helgen då? Vi har hunnit med marknad, kalas, bollkul, tv shopping och en mysdag. Med andra ord en helt okej helg :) 

Marknadens fymd blev  leksaker mössa och ballonger :) 


Tv köpte vi för att den vi hade köpte henke för 7 år sen. Rätt så länge sen så det blev en förändring. Från 42" till 55" :) Vi är alla super nöjda :D


Bollkul gick jättebra denna gång. Oskar var med hela tiden vilket jag också var. Nästa gång ska jag ha tränings kläder på mig ;) 


Idag har vi kollat på film hela dagen :) Peter Pan 1&2 , Frost och Micke och Molle :) 

Fick även världens finaste blombukett av Henke. Kombinerad födelsedag/6års present ovh alla hjärtans dag bukett :) 
Såå himla fin bukett så jag börja gråta när jag fick den :) ♡



Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback