» Glad kille och bränd plast

Hej  fina du ♡ 

Alla grabbar sover och jag är vaken? Chockerande va? ;) 

Theo har haft en toppen dag på förskolan. Lite ledsen i början men det hade gått över fort och det var en glad och busig Theo som mötte oss i hallen på förskolan :) Något Oskar tyckte kändes riktigt bra då han är väldigt orolig när Theo blir ledsen ♡

På vägen hem busades det för fullt och Theo vägrade sitta i vagnen, han skulle gå själv och springa ifrån mig skrattandes :) Kändes så himla otroligt skönt att få hämta hem en glad mini prins :)



På eftermiddagen så har vi lekt busat och ja just det, jag satte nästan igång en eldsvåda här hemma. Ja du läste rätt...

Skulle slå igång en kastrull med potatis men råkade slå på fel platta.. och på den plattan stod det en plast skål.. Helt plötsligt började det lukta väldigt äckligt i köket och ja detta är hur skålen såg ut..


Får vara glad att det inte blev jätte allvarligt och att jag fick bort den smälta plasten på spisen.
Men Jag tror att Oskar skulle ha tyckt det var coolt om brandmännen hade behövt komma ;)

På kvällen fick jag återigen inse hur stor min prins börjar då jag absolut inte fick göra hans kvällsmat, den skulle han göra själv och inge snack om saken.
Han till och med plocka fram allt själv


Alltså vart är min "lilla" kille ?! Snart har jag en tonåring som är i målbrottet hemma! :(

Nej nu ska jag begrava mig under täcket och önska att tiden kunde stanna bara för en liten stund.

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback