» Brandbil och skjortor

Hallå där i husen

Veckan har gått i ett och på kvällarna har jag varit så trött att jag har (tro det eller ej) somnat innan kl 23.. väldigt tidigt för att vara jag.
 
Trots att vi inte har gjort något jätte speciellt så har veckan som sagt gått fort. Barnen har varit på förskolan och det går mycket bättre för Theo nu. Självklart gråter han när jag lämnar och hämtar, men tiden däremellan får pedagogerna se den glada Theo några gånger :) Idag hade det gått bra så idag var en av dom bästa dagarna hit tills :)
 
Idag blev det en sväng upp på stan, bara jag och Oskar. Prinsen hade nämligen bestämt sig att han skulle ha en skjorta på sig idag, och vi ägde ingen, så då kom krokodiltårarna. Så i lämnade Theo på förskolan, gick hem och tog på oss lite mer kläder för att sen cykla upp.
Först stannade vi till och hälsade på mamma på hennes jobb, fördrev tiden lite :) Oskar (och jag) hade med sig en vetelängd som vi gav till pensionärerna så dom skulle få ha lite gott fredags fika :)
 
När vi kom upp på stan hände det grejer kan jag lova. Vi hade precis kommit in på H&M och börjat titta efter kläder när en tjej kommer fram till oss och säger att dom måste utrymma butiken för att en rulltrappa var trasig, lukta illa och brandkåren skulle komma och titta så det inte var farliga ämnen osv. Så PRECIS när vi kommer ut kommer brandbilen åkandes med blåljus och sirener och ut kommer ett gäng brandmän.
Oskar stod och titta med stora ögon och vi gick tom fram och titta på brandbilen. Även polisen kom dit för att kolla läget ;)
 
 
Sen blev det dags att hämta mini prinsen på fsk och medans vi väntade kom en av fröknarna ut med pannkakor och mjölk till Oskar ♥
 
 
Hem, sova middag sen testa vi skjortorna vi köpte :) Oj jäklar vad söta (men det är dom ju alltid) mina barn blev i skjorta :D Åhh jag bara log och hjärtat slog dubbel volter :D
 
 
 
Hade även en bild på Theo och bilder från vårat fredags fika MEN detta jävla nätverk ska tydligen envisas med att krånga, har försökt i 30 min så nu ger jag upp.. Får hoppas att jag kan få upp dom bilderna imorgon istället.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback