» Äntligen ska jag få..

Hej fina du

Även denna dag har passerat smärtfritt och barnen har haft en fantastisk dag på förskolan :) Jag får höra hela tiden vilka framsteg Theo gör och att han nu börjar visa sina busiga sidor :) 



Idag kom Henke hem tidigare än vad han brukar så vi åkte ut snabbt till mberg och lämnade tillbaka lite saker. Och barnen var så söta! Theo vägrade hålla mig och henke i handen men Oskar fick den äran :) 


Vi var även inne på Delibake (kak affär) och tittade. Jag trodde att det skulle vara som delicato outlet i Vingåker så det blev en lite  besvikelse Men lite kakor fick följa med hem ;)

Kaffebryggaren är laddad inför morgondagen och jag är redan i säng för.. imorgon ska jag jobba!!!! 
Åh det ska bli så kul!! 7.30-15.30 :) 

Oskar blev överlycklig när jag berättade för honom att imorgon ska han få frukost lunch och mellanmål på förskolan :) 

Så nu ska jag försöka sova så jag är utvilad och redo för min första arbetsdag på över 1 1/2 år!! :D 

Kärlek ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback