» 50 shades of grey

Hej vännen ♡ 

Jag ska alldeles strax försöka sova lite, ikväll orkar jag varken läsa eller titta på film :) 

Idag var en sån dag då jag bara ville rå om mig när barnen var på förskolan. Ansikts mask, färgning av ögonbryn och fransar :) nu ser jag lite piggare ut även osminkad :)

Efter förskolan fick barnen sitta och bygga lite med små lego när jag förberedde dagens middag :) 


Och när Henke kom hem från jobbet så gick jag hem till mamma och pappa där mamma och Josefine väntade,sen blev det bio för hela slanten.
Fick äntligen se den omtalade "50 shades of grey" :)
Två ord : Grymt bra!   Skulle lätt kunna se den igen :)

Imorgon är det inskolnings samtal på förskolan. Vi ska prata om hur det har gått för Theo  och lite annat :) Efter det ska jag cykla upp på stan för ett besök på det "ack så roliga"stället; arbetsförmedlingen....

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback