» 5 dagar sen

Hej fina du

5 dagar sen sist, känns inte alls okej men aa förlåt :( 

Vi har knappt gjort något alls. Varit på stan, kalas för en dagis kompis, feber/krupp, lediga och nu åter till förskolan. 


Idag så kom mamma och Josefine förbi en sväng hit. Barnen fick en del nya kläder som mamma och pappa hade beställt, bilder på det kommer :) 

Annars har det varit lugnt. Nu på kvällen har jag suttit och pratat med min fina kusin, åh så länge sen det var. Kul att prata och det får vi som sagt göra igen med barnen :)

Nu ska jag sova lite. Imorgon ska det ringas lite samtal sen ska jag försöka hinna köpa presenter till Oskar :) kan inte fatta att han fyller 5år på tisdag :0

Kärlek ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback