» Påskpynt

Hallå i husen

Ska alldeles strax sova, upp tidigt imorgon också för ytterligare ett jobb pass :) Nu när det är påsklov är det inte alls mycket barn, så det är relativt lugna dagar. Imorgon är det "sista" dagen sen är det påsklov även för oss sen börjar jag på mitt schema på tisdag :D 

Lämna in barnens nya grundschema idag till deras pedagoger och det känns kanon! Äntligen ska även jag få jobba och bidra med ekonomin :) 

Idag efter jobbet och efter att jag hämtat barnen så gick vi hem och började påskpynta lite, sent jag vet men jag får väl ha kvar det en extra vecka eller något ;) 


I
morgon har jag lovat Oskar att han ska få pyssla ihop ett fågelbo :) Spännande eller hur?

Kärlek ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback