» Min tur nu då

Hej vännen

Hoppas att du mår bra? Med mig är det kanon bra och jag lever och andas. Henke och Oskar mår också bra.. 

Theo där emot, inte alls bra. Febern är kvar och han har inte ätit något sen i söndags :( Lite frukt och yoghurt men inte så mycket mer. Han hade en feberfri dag i måndags och då började vi hoppas men sen igår fick jag ett sms från Henke att febern är tillbaka. Som tur var så har Henke vabbat mån-ons så jag har kunnat jobba. Men imorgon är det min tur att vabba och Henke får åka och jobba :) Delar på ansvaret :) 

Oskar har fått vara på förskolan denna vecka. Tur att jag går på schema nu, Oskar får vara mer än 15 timmar eftersom jag nu jobbar. Så för han har det varit en rolig vecka. Imorgon ska han till förskolan igen och är vädret bra så följer jag och Theo med på utflykten :) Kan vara skönt för Theo att vara ute lite :) 

Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Jag hoppas att Theo kommer få sova inatt, nätterna hittills har varit jobbiga för oss alla. 

Kärlek ♡ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback