» godiiis

Hej fina du 

Efter en fullspäckad händelserik helg då jag har valt att pausa mycket är jag nu tillbaka med laddade batterier.

Jag orkar inte gå igenom hela helgen i detalj, alldeles för jobbigt så jag börjar om från idag istället.

Vi har varit iväg och storhandlat, eller jag och Theo gjorde det , Henke och Oskar fick hjälp av pappa att byta däck på bilen :) Vi har även tvättat bilen i en biltvätt. Oskar tyckte att det var spännande men inte Theo, han blev jätte rädd och klamrade sig fast i Henkes famn.
Men nu är sommardäcken på och bilen är ren och fin :)

Här hemma har jag hunnit rensa i skafferiet, tvättat 2 maskiner, vikt ett berg av tvätt, städat samt förberett morgondagens middag :)
Hitta allt detta i skafferiet.. brist på godis? Tror inte det va ;)


Imorgon är det dags, jobb!! Känns så skönt att veta att jag har jobb fram till sommaren :) Kommer bli så roligt :D

Kärlek ♡ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback