» Feber och busig unge

Hej min tålmodige vän

Helgen har gått fort och imorgon är det återigen dags för jobb :) 

Helgen har varit fylld med sko shopping, kalas och cykeltur i storm. 
Lite lekte ute och fin besök av mamma och pappa :) 



Vi har även lyckats tajma in att Theo blev sjuk.. feber.
Trots feber så är Theo busig som vanligtoch vägrar lyssna på mig så idag lyckades han ha sönder skärmen på min dator.. jag blev SÅÅÅÅÅ lycklig... eller inte. 

 Den funkar fortfarande som tur är men ändå.. 

Men som sagt imorgon är det jobb och Henke ska vara hemma och vabba med busen Theo. Jag ska jobba!! :) Oskar ska få gå till förskolan en liten stund så han blir aktiverad :) 

Kärlek ♡ 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback