» Bättre

Hej vännen min 

Hoppas att du mår bra? Med oss är det ÄNTLIGEN bra :) Oskar fick ett liten "anfall" av krupp natten till igår men nu hostar han knappt längre. Theo har varit symtom fri i snart 72h så imorgon ska båda barnen få gå till förskolan. Kommer nog bli jobbigt för Theo men nu är det dags igen :) 


Idag fick jag äntligen komma tillbaka till jobbet. Och att mötas av glada kollegor och barn är ju helt underbart :) 
Henke var hemma med barnen på förmiddagen så när jag slutade och kom hem så åkte han direkt till jobbet för att köra ett eftermiddags pass :) 

Jag och grabbarna var kvar ute och lekte i det underbart vackra vädret. Sommar värme ute nästan ! 

Nu ska jag sova. Otroligt trött efter flera nätter med avbruten sömn och heldag med öppning på jobbet :)

Kärlek ♡ 


Anonym
23 April, 2015 - 22:10

Så fint foto på er❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback