» Bättre och utflykt

Hallå där i stugorna 

Theo börjar nu må mycket bättre och febern är borta. Han har ätit (inte mycket men mer än dom senaste dagarna) och även druckit mycket :)

Jag och Theo följde ju med Oskar och hans förskola på utflykt idag. Mysigt och framförallt roligt att se hur Oskar var med kompisar och om han lyssna på sina fröknar (vilket han gjorde)
Theo kom igång lite ute i parken och lekte ;  gungade grävde i sanden och åkte rutschkana :) När vi kom så var han så trött att han sov i nästan 2 timmar :) 


Jag har mer kort på min kamera , för över dom imorgon :)

På eftermiddagen har vi lekt turtles och robotar till Oskars lycka :) sen film mys med Mamma Mu och kråkan. Nu sover dom små liven och jag ska göra detsamma :) 

Kärlek ♡ 


farmor
17 April, 2015 - 22:15

Vad skönt att han mår bättre! Hoppas vi får komma och hälsa på någon dag. Längtar efter dom små liven.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback