» val, feber och handling

Hallå där

Sitter även du och kollar på valvakan på tv/nätet? Själv ligger jag i sängen så jag kollar lite då och då på Aftonbladets hemsida :) Självklart var jag och Henke och röstade idag, jag på förmiddagen och han efter jobbet. Oskar var med båda gångerna och förklarade för oss hur man gjorde :)

Theo har inte alls mått bra idag. Redan natten till idag så vakna han och hade nästan 40 graders feber och hela dagen har den pendlat mellan 38-40. Gav honom en alvedon så febern sjönk och han hade en stund då han lekte och åt :) Hoppas att han får sova inatt bara.

Annars idag har jag tack vare mamma kommit iväg och handlat. Vi lyckades få med oss alla påsar på cykel och vagn :) power kvinnor ;)
Har städat undan lite, bäddat rent i sängar och tvättat. Även Josefine kom förbi på en kaffe latte :)

Nu ska jag kolla aftonbladet sen blir det nog att sova. Är rätt så trött.

Kärlek ♥


Anonym
15 September, 2014 - 21:43

😘


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback