» Stan, loppis och feber/feberfri

Hej finaste du!

Vart ska jag börja egentligen? Helgen har gått i ett och vi har hittat på saker :) Igår var vi till exempel uppe på stan, köpte höst mössor och vantar till barnen. Vi lekte i parken och hade eftermiddags mys hemma hos mamma/mormor. Theo som var feberfri och full i fart fick tyvärr tillbaka febern på kvällen :(
En alvedon och sen dämpades febern och han fick sova hela natten.

Imorse så vaknade Theo återigen feberfri så vi tänkte att en promenad kan ju vara skönt. Sagt och gjort, mamma kom hit sen blev det en promenad till sörbyängen för att gå på loppis som anordnades i hela området. Flera gårdar var med och det var en hel dag saker som såldes. Oskar hittade lite "nya" leksaker som fick följa med oss hem :)

Finaste Oskar redo för en promenad :)




Var faktiskt mysigt att gå runt där i området. På flera ställen såldes det även mat, godis, dricka och fika.

Båda skruttarna blev hur som helst glada för allt dom fick och Oskar har lekt nonstop med allt :)
Tyvärr blev eftermiddagen återigen trist då Theos feber kom tillbaka, dock inte så hög som igår. Fortsätter det så här får jag ringa 1177 imorgon.
Han har ingen feber på hela dagen, äter och leker osv men så kommer eftermiddagen/kvällen och då kommer febern igen? Jag tycker att det är jätte konstigt :(

Nu sover han iaf och jag hoppas att han får sova hela natten. Jag ska själv snart gå och lägga mig, så får vi se vad morgondagen har att erbjuda. Måste iaf gå och rösta :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback