» Sjukstuga

Trots otroligt få timmar med sömn är jag för stunden pigg som en lärka. Natten till idag blev otroligt jobbig då Theo inte alls ville sova, varm och ledsen. Imorse tog jag tempen på honom och stackaren hade 39 graders feber :( Så idag har inte Theo alls varit så glad och busig, det har blivit mycket gråt och mycket sömn.
Har gett honom en alvedon nu innan läggdags så jag hoppas att han kommer få sova inatt.



Annars idag då? Oskar var hemma från dagis idag också, hans val. Vi var ute och tog en promenad och han fick springa av sig lite :)
Efter lunch kom Maggan och Marika hit och tog med sig honom ut i några timmar :)

Nu har jag gosat ner mig i sängen och ska försöka sova lite så hoppas jag att Theo kommer må mycket bättre imorgon ♡

Kärlek ♡ ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback