» Sep. 03, 2014

Oj återigen har jag varit VÄRDELÖS på att uppdatera bloggen. Har haft fullt upp med dom två små liven här hemma.

Nu har oskar varit på dagis denna vecka, en dag kvar imorgon sen är vi långlediga igen :)

Veckan har varit lugn men lite fighter har vi fått kämpa med. Oskar trotsar och bråkar, Theo har en jobbig period och jag blev gråhårig. Jo du läste rätt. Jag färgade håret med en färg som slog bakåt på mig och gjorde mitt hår grått!
Trots att jag sa till försäljaren att jag inte kan ha någon färg med ask i så var det vad jag fick (utan min vetskap). Efter den misslyckade färgningen, två avfärgningar senare och slingor ser det nu betydligt mycket bättre ut :)



Jag har även testat en ny grej. Igår köpte jag nämligen ett paket med 20 bilar till MIG själv. Oftast vill ju theo låna oskars bilar vilket han inte alltid får, då är min tanke att han får låna mina istället. självklart så får oskar också låna dom men då måste han dela med sig med sin lillebror :) än så länge har han blivit arg 3gånger men det hade jag ju räknat med.

Idag var vi ute och lekte i parken efter dagis med Björn och hans mamma. Blev bjudna på mellanmål och allt :)











Efter många om och men så somnade oskar, vi har haft lite kämpiga kvällar. Han låg och grejade, donade och pratade i 40min innan han somnade. funderar på om jag ska börja lägga honom tidigare om det håller i sig.
Nu ska jag spela lite candy crush sen sova :) gonatt!

Kärlek 💜



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback