» Pyssel låda

Veckan har gått fort..lite för fort enligt min mening men så är det. Oskar har varit på dagis och haft riktigt härliga dagar med sina kompisar :) Jag och Theo har varit hos mamma, cyklat och bara varit. Köpte en enorm pyssel låda till mig och Oskar, så någon dag ska vi pyssla ordentligt :)


Igår så hämtade Maggan och Marika plutten på dagis. Sen var dom ute och lekte ett tag innan dom kom in för mer lek :)





Idag så har vi varit hemma och inte gjort något speciellt alls. Tänkte åka hem till mamma och pappa men jag började må dåligt och fick ont i magen :( Men det gick över efter ett tag men då blåste det storm. Istället hade vi "party" här hemma och dansade och sjöng. När Theo somnat för natten så gosade jag och Oskar ner oss i soffan och kollade på Frost :)

Nu väntar jag på att Henke ska komma hem från jobbet, umgås lite med honom innan jag ska sova :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback