» Torsdag morgon

Hej min fina tålmodiga vän
 
Mycket har hänt och jag har helt enkelt inte orkat skriva.
 
Oskar mår bättre, hostan är kvar och blir mer påtaglig när han överanstränger sig. Theo har även han fått en jobbig hosta och snoret bara rinner. MEN det är full fart och dom leker för fullt här hemma om dagarna.
Den här veckan är det ju höstlovsvecka och även Oskar ville ha höstlov. Det har gått bra, men vi har haft våra små gräl här hemma. Han lyssnar nämligen inte på sin mamma ;)
 
Men vi har haft mysiga dagar och vi kanske inte har varit ute mycket, men vi leker och pysslar och hittar på saker hemma istället :)
 
 
 
 
 
En tråkig sak som hänt är att min "farfar" gick bort i måndags efter en tids kamp.Nu är han på ett bättre ställe och han slipper må dåligt. Jag kommer vårda alla mina fina minnen med honom, alla utflykter jag och Josefine gjorde tillsammans med honom och Farmor när vi var mindre <3 
Vila i frid "farfar" ♥
 
 
 
Jag ska bli bättre (jag har sagt det flera gånger) på att uppdatera och mer bilder och jag SKA verkligen försöka nu. 
Idag ska jag och barnen efter lunch ta bussen upp på stan. Böcker ska lämnas in på bibilioteket och sen behövs, eller behövs och behövs, jag VILL handla lite ;)
 
Just nu springer Theo omkring och busar, Oskar ritar och jag jaa jag sitter här och skriver till dig ;)
 
Ska alldeles strax börja göra mig och barnen redo inför dagen, men en liiiten stund till kan vi strosa omkring i pyjamas och mysa lite :) 
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback