» Tidiga mornar

Godmorgon världen 

Vi har varit vakna i en timme ungefär då Theo återigen vaknar kl 05.30 vilket börjar bli väldigt jobbigt. Hostan är inte så farlig längre så nu vaknar han bara för att jäklas med mig 😉 haha nejdå..
Vi tände alla ljus i köket imorse och åt frukost till ljus skenet,  så himla mysigt  ☺

Nu sitter Oskar och tittar på Jake och Piraterna och Theo springer fram och tillbaka och leker med precis allt.

Känns som att all min planering grusas hela tiden. Henke skulle egentligen vara ledig idag men han måste jobba och vi vet inte om han jobbar imorgon heller. Mina planer? Vi måste ut till marieberg och köpa tränings skor till oskar, samt byta höst skorna vi köpte och hämta ut en tröja han ska ha på lördag till Bollkul. 

Får hoppas att vi kan hinna ordna allt imorgon. Annars får jag lösa det ☺ 

Nu ska jag göra matsäck till Oskar för idag är det utflykts dag med dagis.

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback