» Ny bryggare

Hej hej i mörkret :)
 
Vi fick alla saker gjorda idag, TJOHO!
Henke har varit ledig så vi åkte ut till Marieberg och bytte höst skorna och hämtade ut tröja och köpte skor till Bollkul :) Imorgon kl 9 sitter vi i en gymnastiksal och förhoppningsvis så kommer barnen att ÄLSKA det och se fram emot varje lördag dom näst kommande 6 månaderna :)
Bild på Bollkuls killen kommer imorgon när han har på sig hela dräkten och är redo :)
 
Det blev även en sväng in på Elgiganten då jag var tvungen att köpa en ny kaffebryggare, min gamla valde att spricka i själva kannan så :/
Men jag hittade en i kaffebryggs djungeln, en Logik, enkel och billig, 199kr :) Som hittat :)
 
 
På eftermiddagen så kom Maggan och Micke hit och hälsade på. Det blev mycket lek skratt och lite pyssel :)
 
 

Theo vågar sakta men säkert närma sig Shadow mer och mer, men han är fortfarande på sin vakt :)
 
Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon ska vi upp tidigt. Jag har ställt alarm på halv sju (inte för att jag tror att det kommer behövas). Varför så tidigt? Måste ju hinna göra mig iordning, kan ju inte skrämma alla föräldrar och barn genom att komma osminkad och håret i en lilla my tofs ;)
 
Kärlek ♥


Anonym
10 Oktober, 2014 - 21:40

Du är fin i din lilla tofs 😘


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback