» Mys och pyssel

Gokväll vännen 

Jag sitter just nu i soffan och lyssnar på Theo som hostar något otroligt mycket. Han vaknade förut och var jätte ledsen och allt som funkade var att ta upp honom och ligga nära en stund. Hatar alla bakterier och baciller som smittar mina barn!!

Oskar och hans kompisar på förskolan hade aldrig någon utflykt idag. Istället stannade dom inne och hade picknick på filtar och i kojor  ☺ Typiskt att regnet vräkte ner, men det är ju höst. Jag och Theo skyndade oss hem och somnade rätt så snabbt i soffan ☺ 

Eftermiddagen då? På vägen hem hoppade vi lite i vatten pölar sen in och käka mellanmål. Testade att göra skrubbelucker ( tack för tipset Jennie) och Oskar åt med god aptit ☺ Annars har vi lekt och busat.

Jag har även hunnit med att tvätta 4 maskiner med tvätt så nu hänger det kläder överallt som torkar ☺
På kvällen skippade Oskar film och att läsa för att istället pyssla lite. Det blev en fin present till Henke som han ska få imorgon ☺ Men Oskar pysslade även till sig själv
Haha och jag kunde inte låta bli att testa att göra glasögon av piprensare. Gud vad jag och Oskar skrattade ☺
Men nu ska jag gå in till Theo. Jag tror att han kommer vakna snart igen 😔

Kärlek ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback