» Tokig mamma och lek med kompis

Hej finaste
 
Igår var det en sån där dag då trots att man inte planerat något så har man fullt upp, Min anledning till det stavas MAMMA ;) Haha söta mamma som "bara" skulle komma och hjälpa mig att putsa fönstren, slutade med en stor städning av hela lägenheten och en massa saker som kastades ;)
Tokiga lilla mamma, jag älskar dig <3
 
Jag och Theo har idag bara tagit det lugnt och busat med varandra. Så kul att jaga honom tvärs över hela lägenheten för han skrattar hela tiden :) Älskar skratten och leenden på mina barn <3
 
Efter en dag på dagis och lek och bus efter så sover nu Oskar gott i sin säng :)
Vi hade med oss Björn hem idag så grabbarna lekte inne en stund innan dom ville ut och gräva lite :)
 
 
 
 
Imorgon ska Oskar vara spindelmannen till dagis för dom ska ha maskerad :) Ska bli så kul att få se vad alla barn är utklädda till imorgon :D
Fick laga Oskars dräkt lite tidigare, för att den dräkten är väl använd :)
 
Nu ska jag fixa och dona lite innan jag ska försöka sova tidigt ikväll.
 
Kärlek ♥
 


Anonym
11 November, 2014 - 20:38

O jag älskar dig😘❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback