» mys helg

Hej fina du

Vilken mysig helg vi har haft :) Igår var det äntligen bollkul och Oskar och jag tog oss en promenad dit. Vi pratade och skrattade mycket. Han är så stor nu och jag älskar att vi kan föra konversationer och att få höra hans tankar och funderingar :) Väl på plats i hallen så började Oskar klättra lite innan alla barn skulle samlas. Sen vart det lek och stoj :)

Efter bollkul kom Henke och Theo och hämtade upp oss. Tanken var att vi skulle åka och stor handla men Henke (?!) frågade om vi skulle åka och äta lunch på ikea. Han tänkte samtidigt att vi kunde ha köpt ett nytt bord till vardagsrummet men det skulle inte få plats i bilen tyvärr. Men en mysig lunch med dom bästa killarna i mitt liv blev det :) <3 

Storhandling blev det också och mer pynt här hemma då balkongerna fixades. Är lite sugen på att ta fram julgran också men jag vet inte.. vad tycker du ;)

Idag har jag och mini killarna haft en mysdag själva då Henke fick jobba extra. Jag visade Oskar en lek som dom lekte igår på bollkul  (som han inte ville vara med på) "Fånga svansen". Oj vad vi skrattade :) Oskar har nu en ny favorit lek ;)

Nu ska jag sova :) gonatt fina du <3

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback