» lugn och stillsam vecka

Den här veckan har varit så lugn och stillsam så man inte ens har haft något att skriva om. Lämnat på dagis, hem och lekt, hämtat på dagis och återigen hem och lekt.
Vi har spelat mycket spel på kvällarna, och ja , hela familjen :) Nu ikväll spelade vi "Kul att lära -Bokstäver" och "Scooby Doo"
Oskar vann 2 gånger, Henke vann 1 gång och jag vann 0 gånger. Men vi hade kul och det blev otroligt mycket skratt :) 
Imorgon är det fredag och jag ska på begravning och säga hejdå till Åke <3 
Sorgligt, men det är ju livets gång. Han har det bättre nu.

Nu ska jag snart försöka sova lite, men först måste jag spela lite ;)

Kärlek ♡ 


Anonym
17 November, 2014 - 22:32

Mys❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback