» Lördag kväll

Hej fina du 

Återigen sitter jag här och kan inte sova. Men der beror på att jag sov middag i 2 timmar, så jag får skylla mig själv :)

Idag var det äntligen dags för bollkul och Oskar hade super roligt. Det var bara han och jag som cykla dit, Henke fick vara hemma med Theo :) 

På eftermiddagen så kom mamma hit och jag fick återigen leka frisör ;) 
Kvällen har bara varit lugn och vi har tittat på film och bara myst :) 

Har ju glömt att visa vad Oskar fick göra för någon vecka sen på dagis. Dom var hos Jennie och Björn där alla barn fick måla på pumpor och plantera ett varsitt frö. Oskars frö har nu växt massor och jag har planterat den i en större kruka. Nu hoppas vi att den kan växa lite till :) 


Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback