» Kalender, böcker och lek

Trött tröttare Johanna. Nu dom senaste kvällarna har jag somnat innan kl 22 istället för att vara vaken till 00-00.30
Ganska skönt och jag borde vara mer utvilad men det är jag ju då inte. 
Känner mig istället betydligt tröttare  :/

Idag gick jag och Theo upp på stan med Jennie och Bror :) Strosade runt i affärerna och lunchade på Saigon :) 
Lite saker kom jag hem med :)

Ska bli kul att ge Oskar denna kalender 1a december :) 
På vägen hem svängde vi in på ÖoB, mina värme ljus håller på att ta slut så jag köpte på mig lite. Borde räcka en månad ;) Haha 

När vi kom hem så hade även efterlängtat paket anlänt, 2 nya böcker med Super Charlie. 

På eftermiddagen var Maggan och Micke här och hälsade på. Det lektes och pusslades.

Nu ska jag gosa ner mig lite mer sen sova. Fryser så hela jag skakar :/ 

Kärlek 💜 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback