» Förkyld och julpynt

Gokväll i stugan

Nu har förkylningen hittat hem till min kropp. Jag hostar och näsan är täppt och rinner var om vartannat. Igår fick jag  (mot min vilja) ta nässpray för jag kunde verkligen inte andas.

Så idag när vi hade lämnat Oskar på dagis så tog vi oss en promenas med Jennie och Bror. Gick och kastade gamla kläder och tog en sväng förbi apoteket så jag fick handla nezerilplåster och koksaltlösning. Jag vägrar ta riktigt nässpray igen.

Vad har vi mer gjort då? Jo jul stämningen har hittat hit :) Jag och barnen har redan börjat pynta med julgardiner och stjärnor. Imorgon ska jag fixa ljus så jag kan göra ordning på adventsljusstaken :) När stjärnorna kom upp idag blev det helt plötsligt en riktigt mys stämning :) Älskar julen och pynt :)
Men granen får vänta till lucia ;)
Dags att sova lite, en dag imorgon också.

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback