» Fars dag

Fars dag idag och självklart så har jag firat min pappa. Vi gick dit med blommor, whiskeykola och lite fika :) Jag gav honom ett litet kort med en liten kärleks hyllning i och jag har även hyllat honom på instagram. Men jag tänker ändå skriva en sak här : 

Tack pappa för att du finns i mitt liv nu och för alltid. Du är verkligen världens bästa pappa och jag älskar dig  <3 

Hemma hos mamma och pappa blev det tv spels lirande då pappa tagit fram vårat gamla xbox. Ojoj vad spel och jäklar vad kul det var. Och förresten, jag vann ;)

Hemma på eftermiddagen firade vi Henke här hemma med god mat och choklad  :) 

Nu har jag precis lagt mig i sängen. Är inte ett dugg trött men jag ska försöka :) 

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback