» Bubbla

Hej fina du 

Dom senaste dagarna har jag på något sätt varit i en bubbla. Jag gör det jag ska och det är det. Jag har inte och är absolut inte deprimerad på något sätt. Det är bara det att jag inte har brytt mig om något utanför min lilla bubbla. Min familj har självklart varit min prio 1 och kommer alltid vara så tro inte att jag har glömt bort dom.

Helgen passerade lugnt och stilla. Bollkul, kalas och övernattning för Oskar hos mormor och morfar. På måndagen promenerade vi till stan och matade fåglarna på vägen. 

Igår var Oliver här med sin kärlek och jag bjöd på middag :) Fikade lite innan dom åkte hem :) Även moster Anna och min lilla mamma kom förbi :)

Idag så följde Oskar med Björn hem efter dagis så jag har passat på att vila så gott jag kunnat. Har kännt mig "mossig" i huvudet och rosslig i halsen.
Men nu känner jag mig okej. Ska försöka sova lite snart så kanske jag mår 100% bättre imorgon :)

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback