» Begravning och mycket tankar

Hej vännen 

Bara 6 minuter kvar tills det är en ny dag. En ny dag med nya möjligheter och en ny dag för att älska varandra ytterligare. Ja jag är djup just nu, och jag tror det har med dagen att göra. 

En begravning sätter sina spår oavsett hur man vänder och vrider på det. Idag fick vi säga adjö till Åke. Det var en jätte fin gudstjänst där man möttes av fågelkvitter då Åke älskade naturen och djur. Fina psalmer och fint tal av prästen.

Vila i frid och jag hoppas att du har funnit ro.

Eftermiddagen spenderades hemma med familjen. Vi har busat lekt och vi avslutade kvällen med mys i soffan och Scooby :)

Nu ska jag försöka sova. Imorgon är det bollkul sen på eftermiddagen ska vi fira min kusin som fyllde 30 i onsdags.

Kärlek ♥ 


Anonym
17 November, 2014 - 00:05

Fint❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback