» Baka baka liten kaka

Hej fina du ♡

Hur har du haft det sen i lördags? Vi har tagit det lugnt och bara varit hemma. Söndagen blev en städ dag då jag även passade på att rensa avloppen i badrummet, så himla äckligt vidrigt men skönt när det väl är gjort :) 

Igår så blev det en lung förmiddag, jag råkade somna med Theo i 2 timmar, inte bra gjort alls. Kunde inte somna alls igår kväll och sist jag kollade på klockan stod den på 02.05 :( Oskar och Henke kom in och väckte mig då på eftermiddagen, jag blev ganska sur på Henke för att han inte väckte mig tidigare, men men.

Idag var det dags för dagis igen efter ett långt höstlov och det var en glad kille som sprang iväg och lekte med sina kompisar.
Jag och Theo styrde kosan mot mamma för en sväng upp på stan. Blev en fotoram och en ny foundation som följde med hem. Henke var snäll och hämtade oss och då blev det en tur till Biltema så jag kunde köpa 2 reflex västar, en till oskar och en till mig. Hitta ingen i Theos storlek :/ men jag ska sätta på lite reflexer på vagnen  så han syns i mörkret han också :)

Här hemma på eftermiddag kom BakJohanna fram. Jag bakade en silvia kaka till pappa och hans arbets kamrat och en morotskaka till oss här hemma :) Fick en fin blomma av pappa som tack :) 

Nu ska jag läsa lite innan jag ska sova. Är rätt så trött som du kanske förstår :)

Kärlek ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback