» Magsjuka, parken lek och nya kläder

En vecka sen.. och sen sist har vi tampats med magsjuka på båda dom små liven.
 
Det började redan i fredags kväll då Oskar började kräkas sen fortsatte det halva lördagen sen lugnt tills på måndagen då det blev ett återfall. Men det var bara på förmiddagen sen var det över. På tisdag kväll så var det Theos tur, men han gjorde det bara då sen blev det inte mer förutom lite hängig och EXTRA mammig.
Nu är det 48h sen för Theo så nu säger jag att dom är friska. Jag och Henke har klarat oss vilket känns positiv.
 
Idag tog vi och packade en påse med pickninck sen tog vi med oss mamma och gick till Tarzan parken. Klättrade, gungade och grävde innan vi gick hem till mamma och pappa för lite middag. Där passade Oskar på att leka i "djungeln" som han kallar det, en pytteliten skogsdunge eller vad man nu ska kalla det :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Hemma hos mamma och pappa fick grabbarna även lite nya kläder som mamma skickat efter :) Underbara härliga sommarkläder :)
 
 
Tack så mycket Mamma och Pappa ♥
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova. Är så trött men jag har en känsla av att jag ändå inte kommer kunna somna än på ett tag...
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback