» Inte alls sjuk och stora holmen

Jag tänker inte köra en genom gång om vad som har hänt och inte. Jag kan säga att vi har haft det kul trevligt och träffat underbara människor :) 
 
Idag så fick Oskar vara hemma från dagis då dom ringde mig igår och sa att han hade kräkts (dock ingen som såg det). Men hela eftermiddagen i går så åt han smörgåsar och yoghurt med god aptit och det var INGET illamående någon stund. Han somna gott i sin säng och sov hela natten.
Jag tror att det hände pga att han har varit hemma en hel vecka, det har varit ett lugnt tempo och allt har skett i hans takt. Så igår blev det helt plötsligt för mycket och kroppen reagerade.
Så för att prata klarspråk, Oskar är INTE sjuk.
 
Idag så åkte hela familjen till Stora Holmen för att spendera några timmar ihop innan Henke började jobba.
Solen sken och det var alldeles underbart mysigt att spendera tid med min familj :)
Theo fick åka lilleputte tåget, se på djur och äta glass ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Henke tog detta suddiga kort... ;)
 
 
 
När vi skulle åka hem så var det en ledsen Oskar som sa att han ALDRIG fick göra något kul.. Nej eller hur inte ;)
 
Resten av dagen har vi (tyvärr) spenderat inne då Oskar inte ville vara ute med mig.. :( Menmen, vi tar nya tag imorgon då det återigen ska bli en TOPPEN dag. Ska bara komma på vad vi ska hitta på :)
 
Kärlek
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback