» Gladiator och tänder på väg

Lördag kväll och nu sover dom små liven. Oskar har tittat på Gladiatorerna och Theo vaknade till en stund och vägrade somna om.
Oskar älskar verkligen gladiatorerna och han hejar glatt och ibland lite för högt ;) Förra veckan började han gråta när det var slut så hela söndags morgon fick han se programmet om och om igen.
Har jag berättat att han till och med har ett alldeles eget gladiator namn?
Oskar Gladiatorn Blixten ;)
 
 
 
Eftersom Theo håller på att få mer och mer tänder (ÄNTLIGEN) så var jag iväg idag och köpte en bitring som man kan lägga i frysen så den ger en avkylande effekt. Den blev populär på en gång så den kommer säkert att användas flitigt. Just nu är vi uppe i 2 tänder uppe + att jag tror att hörn tänderna är på g och 2 tänder nere :)
 

Även våran introduktion av Disney fortsätter här hemma. Nu har Oskar sett :
Lejonkungen
Aristocats
Djungelboken
Nalle Puh
Bernad och Bianca
 
Alla filmer har fått godkänt men han har nog tyckt mest om Aristocats och Djungelboken för dom har han sett 3gr vardera :)
 
 
Nu ska jag snart sova jag också så jag är utvilad imorgon. Då har vi nämligen lite saker för oss. Först ska jag på ett möte på förmiddagen, kommer berätta mer om det i ett annat inlägg :)
Sen så ska vi på kalas och fira min "lilla" kusin Hampus som fyller hela 18år på måndag :0
HJÄLP VART TAR TIDEN VÄGEN?!
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback