» Frukost stund och saknad

Godmorgon min vän
 
Idag känner jag att det kommer bli en tuff dag. Jag hade jätte svårt att somna igår och sist jag kollade på kl var den 01,15. Theo vaknade titt som tätt och gnydde och Oskar ramlade ner från sin säng sen ropade han några ggr innan han fick komma in till oss och sova. Så det blev en hel del springande. Sen frös jag som en galning inatt så jag fick till och med stänga fönstret som jag vanligtvis har öppet 24h om dygnet.. 
Ja herregud så det kan vara ibland :)
 
Kl 06,40 vaknade barnen och vi hann komma upp och säga hejdå till Henke som åkte till jobbet. Vilket resulterade i att Oskar började gråta efter sin pappa så han fick ta ett kort på dom och ha i famnen.. då lugnade han ner sig..
Han sitter fortfarande nu med kortet i handen och kollar på Bamse :)
 
Theo började som vanligtvis att gråta vid frukost. Han vill ha gröten SÅ fort som möjligt och helst ska det ner i magen fort också. Men idag så VÄGRADE han äta, bara skrek och krokodil tårar som for ner på kinderna.
Så idag fick han äta en smörgås till frukost för första gångne... det blev totalt 1 1/2 portion med gröt, det gick att äta det efter smörgåsen, och 1 hel smörgås. Jag brukar säga det ofta och det är verkligen sant, Theo är mitt lilla matvrak :)
 
Har precis slängt i en massa tvätt i maskinen så idag ska det tvättas så vi har rena kläder till nästa vecka, Vad som händer idag vet jag inte. Vi har iaf lovat Oskar att när Henke kommer hem ska dom två, och bara dom två, gå ner och köpa lördags godis :)
 
Kärlek
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback